Hello world



Więc zacząłem swojego bloga, brat jakiś czas temu doradził mi żebym to zrobił, zaproponował nawet wordpress. Troche mnie wkurza że nie mogę zmienić kolorków w głównym layoucie. Jest troche szaro ale ‚co zrobisz jak nic nie zrobisz’. Jak mi się spodoba pisanie bloga to może przełączę się na własny serwer. Generalnie to mam nadzieję że ten blog będzie dla kogoś pomocny – co jest argumentem żeby pisać go po angielsku. Will see about that.

W About można przeczytać troche  o mnie. Czym się zajmowałem, jakie mam zainteresowania, marzenia czy plany na przyszłość (dla mnie jest to to samo).

Blog będzie o informatyce; projektach które obecnie prowadze, o nowych technologiach których się nauczyłem, albo o których tylko słyszałem. Kursach które przechodze.  Mam nadzieję że będzie też troche o ekonomii, pieniądzach, bo te dziedziny mnie interesują – cały czas czytam i rozwijam się w tym kierunku.

Postaram się wrzucać jakieś tutoriale i pomocnicze materiały z których się uczyłem, artykuły które mnie zainteresowały. Czy cokolwiek co uznam za interesujące i godne polecenia.

Skomentuj

